Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 8 decembrie 2017

Te Iubesc asa cum esti tu de frumoasa
Autor.Gabriel Razvan Stoica
8 Decembrie.2017

Mereu ma intreb.ce m-a atras la tine?
Ochii.Inima si Sufletul tau.
Esti prea frumoasa ca un Inger
Nebuna.Dulce.Esti minunea mea.

Mereu zimbesti si esti zglobie
Copil frumos si inocent.
Ai tot ce-i mai frumos din asta lume
Si-un Suflet cald si generos.

Imi placi asa cum esti
Esti cea mai frumoasa nebuna.
Iubita mea din Suflet Te Iubesc
Tu esti toat  ce am eu mai bun in Viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu