Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 20 decembrie 2017

Tu-mi mingai Sufletul
Autor.Gabriel Razvan Stoica
20 Decembrie.2017

Tu esti minunea mea cea draga
Ingerul bun al Sufletului meu.
Mi-ai pus zimbetul in privire
Si mingaiere in Inima.

Tu ma-ntelegi si imi esti draga
Pe tine Te Iubesc si vreau sa fi in Viata mea.
Tu-mi mingai Sufletul si-mi dai putere
Esti tot ce vreau in Viata mea.

Atit de mult eu Te Iubesc
Ce fericit as fi sa imi impartasesti Iubirea.
Sa fim noi doi in fiecare zi
Sa-mi fi alint.Dulce Iubire.

In tine vad tot ce e mai frumos
Si chiar de ne-am certat.eu cred in tine.
Nu te grabi.te rog.stai nu pleca
Ai sa vezi ca vreau sa iti fie bine.

Nu am sa-ti cer nimic din ce tu nu poti sa-mi oferi
M-as bucura din Suflet sa imi fi Iubire.
Atit de dulce esti tu Fata
Esti Zana mea.Rapinzel.Cea mai minunata Fata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu