Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 9 decembrie 2017

Te-am implorat sa-mi fi aproape
Autor.Gabriel Razvan Stoica
9 Decembrie.2017

Mi-ai fost draga de la prima intilnire
Am crezut in tine mult.
Mai atins in Suflet cu Iubire
Si de-atunci in Inima mi-ai patruns.

Am ajuns sa Te Iubesc
Fiecare zi mi-era mai dor de tine.
Am gasit in tine tot ce-i mai frumos
Si am vrut sa te am linga mine.

Am vrut sa-ti ofer tot ce e mai curat
Toata fericirea si Iubirea din lume.
Sa-mi fi tu Ingerul minunat
Esti atit de dulce si senina.

Tu mi-ai spus ca nu ma poti Iubi
Ca nu simti decat prietenie.
Ca nu te atrag ca nu-ti doresti nimic
Sunt prea calm si linistit.

Ti-am cerut Prietenie
Si mi-ai spus ca-asa va fi.
Dar mai tratat cu indiferenta
Ai fost rece-n fiecare zi.

Ai venit sa stam la o cafea
Si mi-ai spus ca sa fim noi.
Dar Iubitul te suna
Tu cu vehementa-i respingeai.

Mi-ai recunoscut ca ai pe cineva
Si ca deaceia tu erai rece.cu mine.
Ca-l Iubesti si iti e drag
De la mine vrei Prietenie.

Suparat ti-am reprosat
De ce ai venit sa te-ntilnesti cu mine.?
Nu puteai sa-mi spui ca ai Iubit
Si asa era mai bine?. 

Ati fi fost doar amindoi
Tu si el tinindu-va de mina.
Noi doar doi Prieteni buni
Ne scriam un sms doar buna.

Si ti-am spus ca nu-i corect cum ai facut
Ca minti mult.ca nu-mi mai pasa.
N-am nevoie de Oameni ca tine
Care sa ma minta.sa ma foloseasca.

Apoi m-am cait si ti-am cerut iertare
Am gresit.caci m-a durut.
Pentru mine ai ramas o Floare
Pe care cu tot Sufletul am Iubito.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu