Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 9 decembrie 2017

Cine esti?
Autor.Gabriel Razvan Stoica
9 Decembrie.2018

Ai aparut in calea mea
Mi-ai zimbit dulce,stringareste,
Mi-ai pus pe foc Inimioara
Simte ca dupa tine se topeste.

Apari in jurul meu merreu
Pe strada,in parc s-au in troleu,
Imi fac,curaj sa iti vorbesc
Dar repede dispari,imi lasi un zimbet.

Cine esti tu,si ce vrei de la mine?
De ce te joci cu Inimioara mea,
Lasa-ma sa vorbesc,cu tine
Sa ma cunosti,sa te cunosc si sa-si vorbeasca Inimile.

De-ar fi cumva cu adevarat
Sa pot sa cred ca am o sansa,
Ti-as spune simplu Zana mea
Dulcea frumoasa Fata Draga.

Tu esti reala,s-au un vis?
Sa mi se para,s-au existi?,
Vino-ntr-o zi noi sa vorbim
Sa-mi spui cine esti si de unde vi.

Sa-mi spui o vorba dulce de Iubire
Si Inima sa-mi linistesti,
Sa-mi mai zimbesti odata stringareste
Sa te intreb,tu cine esti?.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu