Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 6 decembrie 2017

Fitele lu Iubi
Autor.Gabriel Razvan Stoica
6 Decembrie.2017

Am o Iubi tare dulce
E Frumoasa ca un Inger.
Dar mereu ea vrea la Mall
Fite.Lux.La cuafor.

Cand ma vede ma ia-n brate
Ma pupa si ma alinta.
Printre vorbe imi sopteste
Iubi hai esim la Mall?.

Acolo sa vezi mai nene
Intra in bijuterii.
Ma ia-n brate.ma saruta
Pana-i cumpar lanturi.Inele.
Si bratari de fite.e.

Si-uite asa Iubita mea
Imi goleste portofelul.
Eu sunt mult prea slab.naiv
Ca ai indeplinesc moftul.

Si daca se-ntimpla-odata
Sa nu-i fac pe plac o zi.
Sa vezi cearta.lacrim dure
Plec.ca tu la mine nu mai ti.

Eu de dragul ei cedez
Findca prea mult o Iubesc.
Ma intreb ce s-ontimpla
Cand n-oi mai avea banet?.

O Sa plece asta e
Eu ca prostu-am sa bocesc.
Dar poate ca e mai bine
De fite ma lecuiesc.

Fetelor frumoase foc
Nu va mai dati importanta.
Nu mai profitati de cei
Ce va Iubesc sincer in Viata.

C-o sa vina o zi in care
Veti plati pentru tot ce-ati facut.
Si vor curge lacrimi reci
Singure voi veti trai.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu