Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 6 decembrie 2017

Articol scris de.Gabriel Razvan Stoica
Sa vorbim despre sinceritate.Iubire si statornicie in dragoste.In relatie.
Mereu m-am intrebat.De ce Oamenii se plictisesc in Relatiile de Iubire si dupa un anumit timp.aleg sa paraseasca.corabia.? Raspunsul pare simplu.Pentru ca nu Iubesc sincer. Ei bine aceasta chestiune e doar partial. Mi-am zis mereu.Sunt prea slab.Naiv.Credul.S-au nu stiu eu sa tin aproape Persoana draga ce o Iubesc. Dar constat ca nu-i asa. Chiar fara modestie sau lauda.Sunt corect si procedez corect. Cand am Iubit.m-am dedicat total.trup si Suflet.Iar din acel moment.Inima mea n-a mai batut pentru mine.ci doar pentru ce-a pe care o Iubeam. Ei bine anumiti Oameni parasesc relatiile dincauza faptului ca nu sunt siguri pe ei.De ei.Nu stiu ce vor. Nu sunt hotariti si nu pot fi instare sa pastreze Iubire pura fata de Persoana aleasa. Corect e sa fim sinceri.Siguri pe noi si sa ne dedicam Persoanei dragi noua cand Iubim.  am inteles ca n-am gresit cu nimic pina acum cand am Iubit.Am fost sincer.si asa voi fi. Iubiti.Iubirea.Iubiti-va pe voi si asa in mod evident.ai pe cei cu.care ati ales sa mergeti pe acelas drum.  Mereu voi tine capul sus.stiind ca n-am mintit.stiind ca Iubesc.curat.Si imi traiesc aviata ca pe-o Poezie.Visind frumos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu