Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 18 decembrie 2017

Sa pling de fericire
Autor.Gabriel Razvan Stoica
18 Decembrie.2017

In visul meu mi-apari asa frumoasa
Aidoma precum un Inger,
O Prea frumosa si senina Fata
Un astru care-mi umple Sufletul.

Esti mult prea diafana,mult prea pura
Si tare mi-as dori tu sa existi
Sa fi in Viata mea,sa te am linga mine
Sa pling de fericire in fata ta.

Sa pot sa construiesc,cu tine
O Lume pura si sennina,
Sa-mi fi tu Inger,Zana buna
Prin tine sa traiesc si sa te-alint.

Sa pling,Sa scriu pe Cer cu stele
In vers Iubirea ce ti-o port,
Sa-ti demonstrez prin fapte amea Iubire
Te vreau,Da-mi un semn de existi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu