Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 9 decembrie 2017

La mine in Suflet
Autor.Gabriel Razvan Stoica
9 Decembrie.2017

La mine in Suflet sunt doar Oamenii frumosi
Pe care ai Iubesc curat.
Ma dedic lor ca imi sunt dragi
Si caut sa le fiu aproape.

Mereu am Iubit Oamenii
Si i-am primit pe toti aproape.
Majoritatea m-au lovit
Nu au apreciat amea bunatate.

Acum am ajuns sa ma tem
Ca poate toti incearca sa ma raneasca.
Si caut sa fiu tare sa-nteleg
Ca nu toti trebuiesc asemanati cu asta eticheta.

Teama aceasta m-a impins sa fac greseli
Fata de Oameni ce n-aveau nici o vina.
Sufletul meu mereu a fost ranit
Si am gresit fara vointa.

Dar mi-am propus sa fiu mult mai atent
Cu mult mai multa grija pentru Suflet.
Am sa las usa larg deschisa
Sa plece toti cei plini de rautate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu