Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 18 decembrie 2017

Am sa Te Iubesc pina la sfirsitul lumii
Autor.Gabriel Razvan Stoica
18 Decembrie.2017

Ai aparut in Viata mea
Intr-un moment cand nu imi era bine.
Plingeam si eu si Inima
Toate mi-erau impotrivite.

Iubirea imi facuse numai rau
In Inima-mi pusese doar durere.
In Suflet nimic nu aveam
Decat lacrimi si dezamagire.

Dar tu ai venit linga mine
Incredere mi-ai acordat.
Si ai avut grija de mine
Sa trec peste tot ce m-andurerat.

Astazi sunt cel mai fericit
Ca te am linga mine si ma-alinti.
Ca-mi esti Iubita.Inger pazitor
Te Iubesc mult si te ador.

Tu esti minunea mea cea draga
Si vreau sa fim noi doi mereu.
Am sa Te Iubesc Viata intreaga
Si dincolo de ea mult mai intens.

Cu tine vreau sa scriu ce-a mai frumoasa Poveste de Iubire
Sa fi tu Mama Copiilor mei.
Sa-avem cea mai frumoasa Familie
Te Iubesc mult pina cat Viata va tine cu noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu