Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 13 decembrie 2017

Am obosit sa-ti cer Iubire
Autor.Gabriel Razvan Stoica
13 Decembrie.2017

Te-am privit ca pe-o Icoana
Si-am crezut in tine mult.
Te-am vazut Zana cea buna
Dar m-am amagit destul.

Imi spuneam.ce fericire
Ca te-am intilnit pe tine.
Imi placea mult cum gandesti
Dar defapt ma amageam.

Credeam mult in noi.in tine
In Iubirea ce-o visam.
Dar defapt tu cautai
Un Baiat ce sa iti dea.

Lux.karduri.o Viata altfel
Nu Familie frumoasa.
Aventuri.Restaurante
Ca in filme.Viata.arta.

Astazi gata.am inteles
Ca pling.ma consum degeaba.
Inima mea nu mai trebui
Sa plinga doar inzadar.

De-acum stiu.ca e mai bine
Ca-i plecat.nu-mi trebuiai.
Nu vreau minciuni.amagire
Nu te vreau pe tine asa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu