Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 15 decembrie 2017

Sunt puternic
Autor.Gabriel Razvan Stoica
15 Decembrie.2017

M-a pus Viata la incercare
A Dat cu mine de pamint.
Mi-a luat Persoane dragi de linga mine
Dar astazi iata-ma zimbesc.

Am plins ranit din dragoste
Si mi-au curs rauri.lacrimi.
Am avut Inima bucati
Dar astazi bate plina de Iubire.

M-am clatinat.m-am prabusit
Si am crezut ca nu mai am scapare.
Dar bunul Dumnezeu m-a ridicat
Si uite ca astazi sunt in picioare.

Nu ma mai tem de ce v-a fi
Acum le-am cunoscut pe toate.
Poate de dorul Inimii
Ce-a plins Iubind.si-apoi a fost abandonata.

Acum sunt gata sa fiu mai puternic
Nepasator in fata raului.
Increderea o am in Dumnezeu
Si-n mine tot mai mult in fiecare zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu