Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 12 decembrie 2017

Am pierdut mult in Viata
Autor.Gabriel Razvan Stoica
12 Decembrie.2016

Am pierdut mult pina azi
Multi m-au lovit cu putere.
Dar mereu m-am adunat
Si merg drept pe drumul neted.

Am fost bun.am daruit
N-am tinut cont de nimic.
Dar unii au circotit
Pe la colturii m-au birfit.

Unii chiar s-au folosit
Si mi-au spus asta in fata.
Scopul ei si l-au atins
Si-apoi m-au dat laoparte.

Dar oricit eu am pierdut
Toate m-au facut mai bun.
Acum merg cu.capu sus
Demn.Puternic.Fericit.

Si chiar daca am fost jos
Si mi-au luat toti din Inima.
Demnitatea e la mine
Si asta e foarte bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu