Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 14 decembrie 2017

Cine m-a pus sa mainsor?
Autor.Gabriel Razvan Stoica
14 Decembrie.2017

Baet fiind paduri cutreeram
Nu aveam obligati.Nu dadeam explicatii.
Eram mereu cu Prietenii
Si ne distram pina in zori de zi.

Totul era ca in Povesti
Nu gelozii.crize de nervi.
Puteam sa imi arunc privirea peste tot
Ca nimeni nu ma lua la rost.

Nu-mi trebuia kardul sa fie plin
Nici.cinste-n mall seara de seara.
Nu cumparam bijuterii
Eram un Om ce hoinarea pe-afara.

Dar intr-o zi.nu stiu cum s-aintimplat
Ca m-a cuprins asa deodata.
Dragostea-n mrejele ei m-a luat
Si am ales sa am aproape o Fata.

Si mi-a placut.totul de vis
Iubire ca in paradis.
Eram un rasfatat mereu
Doamne.eu nu mai eram eu.

Si am ajuns sa ne casatorim
Sa fim o Viata impreuna.
Dar dupa o luna a inceput
Sa nu mai fie ca inainte.

Unde ai fost.Ai stat prea mult?
Nu-mi place.ce faci.cum te porti.
De-acum esti doar almeu
Fara Prieteni.gata vezi c-o iei.

Reprosuri.gelozii.of Doamne
Cu ce-am gresit de m-am casatorit.
Acum sunt prizioner la mine in casa
Caci Iubi nu ma lasa fara ea sa ies.

Si gata acum cu burlacia
Familia-i pe primul plan.
Sotia este temelia
Da draga mea.dreptatea e de partea ta.

Atita-ti trebui.sa o contrazici
Ca nu mai ai trai cu Sotia.
Mereu sa o aprobi.Asa e draga mea
Ca altfel vai detine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu