Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 28 decembrie 2017

Impreuna
Autor.Gabriel Razvan Stoica
28 Decembrie.2016

Multi Oameni mi-au zimbit.mi-au fost aproape
Si drept Prieteni s-au numit.
Dar cateodata din invidie ca altfel nu se poate
Ei pe la spate m-au lovit.

Multi sunt aceea ce m-au cautat
Cand singuri s-au vazut si ne ajutorati.
Atit cat au stiut ca eu pot sa-i ajut
Prieteni ei mi-au spus ca-mi sunt.

Apoi cand s-au vazut acolo sus
Cu treburile rezolvate.
Au disparut subit si brusc
Si n-au mai dat un semn de Viata.

Asa ca multi dintre aceia
Ai las in anul ce se-ncheie.
Ai i-au cu mine-n Anul urmator
Doar pe aceia  care-s simplii.Si-ai ador.

Toti cei pe care eu i-am cunoscut
M-au invatat cate ceve.
Dar Viata ma-nvatat mai mult
Sa am in credere numai in ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu