Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 10 decembrie 2017

Si mi-ai cerut sa am rabdare
Autor.Gabriel Razvan Stoica
10 Decembrie.2017

M-am indragostit de tine
Si-am ales sa iti spun tot.
Ca mi-e tare drag de tine
Ca-mi doresc sa-mi fi Inger.

N-am crezut ca as putea
Sa maindragostesc de tine.
Dar mai cucerit frumos
Cualtau zimbet de Copil.

Si mi-ai spus sa am rabdare
Sa lasam timpul sa treaca.
Sa nu ne grabim prea tare
Imi spuneai sa ne cunoastem.

Dar in timp tu te-ai racit
Te-ai indepartat de mine.
Astazi totul e un mit
Amintiri.dorinte neimplinite.

Eu sunt trist gandu-mi departe
In privire-mi esti doar tu.
Dar tie deloc nu-ti pasa
Mi-este greu ca te-am pierdut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu