Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 22 decembrie 2017

Cu tine voi crea un paradis
Autor.Gabriel Razvan Stoica
22 Decembrie.2017

Nici in visul ce l-am visat
In care mi-apareai aidoma un Inger nu erai.
Asa de dulce si frumoasa
Cum te privesc acum in fata.

Esti pura.Inocenta ca o Floare
Nu am vazut la nimeni frumusetea ta.
Pe tine te-am ales sa-mi fi aproape
Cu tine sa construiesc Familia .

Sa fim noi impreuna fericiti
Si sa ne bucuram de fiecare zi.
Sa te rasfat.sa te alint
Caci draga-mi esti mai mult in fiecare zi.

Si sa mi-adormi seara in brate
In zori sa fi zimbetul meu.
Zana cea buna.Ingerul cel Sfint
Tot ce am si tot ce Iubesc mai mult.

Sa ne plimbam in asfintit de Soare
Sa privim Cerul cum se-mbraca.cu noaptea.
Sa mergem la izvor sa-l ascultam in noapte
Si sa privim Florile cum dorm.

Familia frumoasa sa o construim
Tu si eu.si-nca doi Copii.
Sa fim uniti si fericiti
Tu Zana buna.Copiii Ingerii cei mici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu