Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 14 decembrie 2017

Iti Multumesc.ca ai venit in Viata mea
Autor.Gabriel Razvan Stoica
14 Decembrie.2017

Te am pe tine si sunt fericit
Caci mi-ai scris in Inima Poezii.
Ca ma rasfeti si ma alinti
Ca faci ca toate se seintimple ca-n Povesti.

Mi-esti draga.cea mai draga Fiinta
Cand in brate seara mi-adormi.
Cand somnul tau e dulce
Eu te sarut duios pe frunte.

Si te privesc.cat de frumoasa esti
Cu-n Inger dulce te aseman.
Esti darul meu cel mai de pret
Fata pe care o Iubesc.

Noi impartim bune si rele
Imi esti aproape cand sunt bucuros s-au trist.
Eu te tin strins la mine in brate
Si Ochii tai frumosi i-alint.

Mereu voi fi alaturi linga tine
Nu voi lasa o lacrima sa-ti curga.
Tu esti izvor de fericire si Iubire
Ingerul meu pazitor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu