Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 16 decembrie 2017

Ritmul de Iubire
Autor.Gabriel Razvan Stoica
16 Decembrie.2016

Ce baţi inimă în pernă
Biată, dragă, vai de tine
Pe-aşternut de mărăcine ?!
Noapte-i ziua ce tot vine
În odaia de tavernă

Bat si pling necontenit
Pentru ca mult am Iubit,
Am trait cu-adevarat
O Dragoste de neuitat.

Eram tare fericita
Si bateam in piept cu Drag,
Pentru perechea mea Iubita
Care astazi a plecat.

Nu mai plinge Inimioara
Stiu ca astazi ti-este greu,
Ai sa fi iar rasfatata
Asta iti promit doar eu.

Nu vreau spuse Inima
Sa te-ndragostesti in graba,
Pentru ca mie mi-e greu
Sa mai sufar dintr-o joaca.

Ai dreptate,bine zici
Am sa bag bine de seama,
Am sa astept sa inteleg
Iubirea adevarata.

Si apoi noi amindoi
Vom zimbi ca inante,
Soarele va fi cu noi
Fara nori si ploi acide.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu