Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 17 decembrie 2017

Poate asa e dragostea
Autor.Gabriel Razvan Stoica
17 Decembrie.2017

Am crezut in dragoste
Am trait-o prea frumos.
Dar s-a terminat repede
Nimic nu am inteles.

Cand era totul mai bine
Si eram mai fericit.
A Plecat de linga mine
S-a dus si na mai venit.

Poate asa e dragostea
Sa Iubesti ce n-ai putea avea.
Sa plingi mult.Si sa te pierzi
Sa te doara Inima.

Am vazut mult intr-o Fata
Am privit-o ca pe-un Inger.
Dar n-avea Ochii pentru mine
Asa-i dragostea lasata.

Si am plins.Am implorato
I-am spus sincer tot ce simt.
Asa-i dragostea lasata
Sa Iubesti.sa fi ranit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu