Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 21 decembrie 2017

Tu mai gonit.eu sunt linga tine
Autor.Gabriel Razvan Stoica
21 Decembrie.2017

Am fost o vreme impreuna
S-au poate doar in visul meu.
Dar mi-ai intrat repede in Suflet
Si am prins drag de tine.Ingerul meu.

Am sperat mult ca ai sa-mi fi Iubire
Visam prea mult la clipele in doi.
Te sorbeam din priviri dulce minune
Credeam in tine-n amindoi.

Dar tu mai alungat usor dar sigur
N-ai vrut sa stau in preajma ta.
Acum mi-e dor de tine
Dar asta e.Alegerea e ata.

Sa sti ca si de-aici din departare
Chiar daca tu nu esti linga mine.
Ma gandesc mult.Mi-e Sufletul la tine
Si imi doresc sa zimbesti.Sa iti fie bine.

Esti tot frumoasa si senina
Si te ador incontinuare.
Inca mai sper ca ai sa vi la mine
Ca nu ma vei lasa sa sufar singurel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu