Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 8 decembrie 2017

Mi-e dor.prea dor si ma topesc
Autor.Gabriel Razvan Stoica
8 Decembrie.2017

Cand te-am avut aproape nu te-am pretuit
Nu am stiut cum sa te-apropi.
M-am comportat urat si te-am lovit
Cu vorbe dure care te-au durut.

Tu blinda si suava ca o Zana ma iertai
Si cu blindete-n glas ma dojeneai.
Si supararea repede-ti trecea
Pentru ca ai tinut la mine.iti pasa.

Acum de data asta tu ai obosit
Ti-ai pierdut cumpatul si rabdarea.
Si ai ales sa ma eviti
Sa nu-mi vorbeati.sa fi departe de mine.

Asa e.bine-ai procedat
Era normal sa nu mai ai rabdare.
Si ai plecat incet pe un alt drum
Lasindu-ma sa reflectez pentru fiecare gresala.

Acum mi-e dor de vocea ta
De Ochii dulci si-ata blindete.
De mingaierea si de alintul tau
Of cat rau ma arde dorul.

Degeaba pling si-mi pare rau
E Prea tirziu sa mai pot repara ceva.
Dar versurile Poezie spun
Ca ma caiesc si-mi merit soarta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu