Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 11 decembrie 2017

Am fost gelos in fata ta
Autor.Gabriel Razvan Stoica
11 Decembrie.2017

Nu m-am gandit ca voi ajunge
Din Prietenie sa-mi doresc Iubire.
Sa-mi bata Inima in piept
Cu dor si drag doar pentru tine.

Fara sa-ntreb sau sa-ti cer voie
Am prins drag.mult prea drag de tine.
N-am mai avut rabdare timpul sa aleaga
Si am navalit cu-n sir de sentimente sincere pe tine.

In fata ta am devenit gelos
Fara motiv ci doar din dragoste.
Atunci am realizat ca Te Iubesc
Ca inima imi bate pentru tine.

Si am pierdut dorindu-mi mult
Am pierdut Fiinta ta cea draga.
Astazi la tine ma gandesc
Dar stiu ca nu-mi dai nicio sansa.

Pacat ca nu am vrut sa-ti fac vre-un rau
Ci doar sa iti ofer Iubire.
Mi-am dorit mult sa-mi fi Inger
Astazi nu mai vorbesti deloc.cu mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu