Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 7 decembrie 2017

Acum nu te mai cred
Autor.Gabriel Razvan Stoica
7 Decembrie.2017

Am gasit in tine un Suflet frumos
Si-am simtit Iubire pura.
Am crezut ca tu esti Ingerul Ceresc
Ca tu ai sa-mi daruiesti Iubire.

Te-am vazut o Zana din Povesti
Si mi-am zis ca esti prea sincera.
Si ti-am spus mereu ca tu esti ce-mi doresc
Fata linga care pot construi tot ce e mai frumos.

Dar se pare ca n-a fost asa
Ochii mei au fost orbiti de frumusete.
Te-am Iubit prea mult si n-am vrut sa inteleg
Ca tu nu esti asa cum eu te privesc.

Si totusi stiu ca nu esti rea
Poate mult prea mult cu.capu-n nori.
Nu te mai juca de-a dragostea
Vezi ca mult iti vor doar frumusetea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu