Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 11 decembrie 2017

Am sa vin
Autor.Gabriel Razvan Stoica
11 Decembrie.2016

Am sa vin la tine in brate
Sa-ti privesc Ochii frumosi,
Sa iti dau parul pe spate
Si sa iti soptesc duios.

Ca mi-esti Draga,Te Iubesc
Tu esti Ingerul Ceresc,
Floarea mea imbobocita
Tu esti scumpa mea Iubita.

Am sa vin sa te rasfat
Sa-ti sarut gurita dulce,
Sa iti fiu mereu aproape
Pentru mine esti un Inger.

Sa iti scriu pe Cer cu stele
Poeziile Iubirii,
Sa-ti dedic cu bucurie
Sufletul meu numai tie.

Luna martor sa ne fie
Cind Iubire ne juram,
Am sa vin sa fiu cu tine
Caci din Suflet Te Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu