Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 29 decembrie 2017

Ne certam ca doi Iubiti
Autor.Gabriel Razvan Stoica
29 Decembrie.2017..

Suntem frumosi amindoi
Si ne potrivim spun toti.
Dar ce nu stiu cei din jur
Ca suntem orgoliosi.

Eu vreau sa fie ca mine
Tu nu ca nu-i bine asa.
Te superi si tipi la mine
Eu iti spun.Iubita mea.

Ne certam si-apoi ne trece
Suntem prea Copilarosi.
Tu esti cateodata rece
Iara eu devin gelos.

Mi se pare ca ma ignori
Ca nu iti pasa de mine.
Tu imi spui ca te sufoc
Of.Asa e in Iubire.

Dar tot ce e important
E Ca suntem amindoi.
Un nebun si o nebuna
Ne Iubim.Astia suntem noi.

Si-am sa Te Iubesc mai mult
Cu oricare zi ce trece.
Tu esti tot ce maimplineste
Fata dulce.Te Iubesc .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu