Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 12 decembrie 2017

Ce rece e noaptea fara tine
Autor.Gabriel Razvan Stoica
12 Decembrie.2016

Ce reci sunt noptile de cind ai plecat
Totu-i pustiu.nici luna nu sclipeste.
Vintul e dur si geruieste
E Mult prea liniste in jur.

Ce reci sunt noptile de cind sunt singur
Gindurile nu imi dau pace.
In minte amintirile-mi vorbesc in soapte
Despre noi doi si noptile frumoase .

E Greu sa privesc la fotografii
Unde te vad pe tine toata un zimbet.
Iti simt parfumul.mingaierile.te strig
Dar eu sunt singur.tu nu esti aici.

Of unde esti acum cind mi-este dor de tine
Sa te sarut in brate sa te string.
Sa adorm la tine in brate.visele sa-mi mingai
Sa te privesc dulce cum tu esti linga mine.

Dece tu acum esti departe?
Dece nu m-a-uzi cum te strig?.
Lacrimile se transforma-n turturi de ghiata
Dece tu nu esti linga mine aici?.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu