Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 8 decembrie 2017

De Craciun tu esti cadoul meu
Autor.Gabriel Razvan Stoica
8 Decembrie.2017

Ai coborit din Cer pe-o stea
Si ai venit cu drag la mine.
Acum esti in Inima mea
Cea mai frumoasa Fata.Dulce Inger.

Nimic nu-mi place azi cum imi placi tu
Esti cel mai dulce sentiment ce il traiesc.
Niciun cadou azi nu ma face fericit
Asa cum tu esti pentru mine.

De Craciun vreau sa te am linga mine
Sa il petrecem amindoi.
Sa ne imbratisam sub bradul verde
Si sa te string cu drag la pieptul meu.

Si sa imi spui ca de-acum inainte
Vom fi mereu pe-acelas drum.
Ca ai sa-mi fi tu mie Inger
Iar eu Baiatul care te va Ocroti si Iubi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu