Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 16 decembrie 2017

De cate ori te vad zimbind
Autor.Gabriel Razvan Stoica
16 Decembrie.2016

de cate ori te vad zambind
ma-ndragostesc de tine
fiori in inima se-aprind
si azi ca ieri, la fel si maine

De cate ori zimbesti in zori
Ceru-i senin si plin de Soare,
Florile infloresc frumos
Si ne mingaie cu a lor savoare.

Tu esti atit de minunata
Un Suflet cald si plin de Viata,
Imi dai atita fericire
Tu esti o Zana pentru mine.

de cate ori iti aud glasul
ma vindeca de orice boala
si-atat de lung imi pare ceasul
emotiile dau navala.

In ori ce ceas si-ori ce secunda
Tu imi esti Inger Drag si scump,
Zimbetul tau pe loc ma vindeca
De ori ce gind ne implinit.

de cate ori iti simt parfumul
ma simt de parca as fi in Rai
iti jur ca mi-ai schimbat destinul
sunt azi al dragostei cobai.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu