Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 15 decembrie 2017

Sunt cel mai fericit cu tine
Autor.Gabriel Razvan Stoica
15 Decembrie.2017

Nu am nevoie de averi si bani
Nici bogatii.nici lux.
Te am pe tine si sunt fericit
Tu esti tot ce eu mi-am dorit.

Cu tine alaturi am construit
Un univers.o lume pura.
Un vis dulce am implinit
Si astazi avem Familia cea mai frumoasa impreuna.

Esti Ingerul Inimii mele
Ce-mi daruieste tot ce-i mai frumos.
Mi-ai daruit Copii.Florile Divine
Mai implinit.si mai facut fericit.

Asa dar noi suntem cei mai frumosi
Ne completam unul pe altul.
Te Iubesc mult Zana mea draga
Cu tine brat la brat mereu pe-acelas drum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu