Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 27 decembrie 2017

Inima Inima
Autor.Gabriel Razvan Stoica
27 Decembrie.2017

Inimioara mea cea draga
Bati in pieptul meu mereu.
Cu Iubire si cu Viata
Tu ma sti si ma Iubesti.

Of cat de naiva esti
Repede te-ndragostesti.
Si-apoi plingi si suferi mult
Caci mereu ranita esti.

Te-am rugat sa fi atenta
Sa nu mai crezi in orice.
Inima te rog asculta
Bate mai incet in piept.

Stiu ca ai multa Iubire
Stiu ca vrei s-o daruiesti.
Si mai stiu ca vrei sa ai
Inca o Inima cu tine.

Sa va uniti intr-u tot
Si sa bateti impreuna.
Inima te rog fi buna
Nu-mi mai da lacrimi de dor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu