Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 13 decembrie 2017

Tu ai acel ceva
Autor.Gabriel Razvan Stoica
13 Decembrie.2016

Tu ai acel farmec frumos
Caldura,Suflet,Inima,
Chipul tau vesel si senin
Mi-a pus Iubire-n Inima.

Asa frumoasa esti tu Fata
Cu Zana buna te compar,
Tu il ai pe vino-ncoace
Ca un magnet tu ma atragi.

Nu am cuvinte sa descriu
Cit de frumoasa esti tu Zana,
Ce am in Suflet si-n Inima
Cita Iubire tie-ti port.

Tu ai acel "je ne sais quoi",
Mă cheamă mereu la tine,
Iubita mea cu vino-ncoa,
Hai să ne iubim mult, bine....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu