Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 6 decembrie 2017

Mosu n-a venit la mine
Autor.Gabriel Razvan Stoica
6 Decembrie.2017

M-am straduit sa fiu cuminte
Sa nu supar pe nimeni.
Tocmai ca Mosu sa vada
Ce Baiat bun pot fi eu.

Mi-am spalat ghetutele
Si le-am dat bine cu.crema.
Si le-am pus in fata usi
Mosul sa vina la ele.

Dar sa vezi ce n-ai vazut
In zor cand am cautat.
Ghetele au disparut
Mosul n-a venit deloc.

Acum suparat fiind
Am facut o cerere.
Si-am depus-o la opc
Sa spun ca am fost mintit.

Cei de-acolo au zimbit
Si mi-au spus.Nai fost cuminte.
Deaia Mosu n-a venit
Asta e.La anu vine.

Acum stau si ma gandesc
Mos Craciun ma va gasi?,
Hai ca sunt cel mai cuminte
Mosule spune-mi ca vi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu