Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 9 decembrie 2017

M-a incercat Viata si-am reusit
Autor.Gabriel Razvan Stoica
9 Decembrie.2017

Am avut parte de tot ce-i mai frumos in Viata
Zimbete.lacrimi.Bucurii.
De Iubire adevarata
Dar si de multe dezamagiri.

Am simtit dragostea Divina
Si am traito in modul cel mai frumos.
Dar am simtit si durerea ei crunta
Si-am plins mult si am suferit.

Am vazut tot in Persoana Iubita
Si am ascuns-o bine in Suflet.
Dar a venit momentul care
M-a facut repede s-o pierd.

Si am plins multe zile-n sir
Si-am regretat pentru fiecare gresala
Dar pinlaurma am inteles
Ca toate fac parte din Viata.

Uneori sunt naiv si prea credul
M-apropi repede de Oameni.
Maindragostesc repede de Sufletul lor
Si nu am teama ca ma vor rani.

I-am iertat pe toti cei.ce mi-au gresit
Si mi-am cerut si eu iertare.
Am depasit momentul trist
Si astazi sunt iar inpicioare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu