Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 13 decembrie 2017

Apus amar
Autor.Gabriel Razvan Stoica
13 Decembrie.2017

Atunci.cand dragostea rasare
Inima din piept simti ca sare.
Levitezi pe raze de Soare
Usor de la primul zimbet orbesti.
Si incepi sa crezi in Povesti.

Esti fericit ca Iubesti
Plin de emotii ca un strain in Suflet primesti.
Iubirea te prinde in mrejele ei
Iar tu esti prizionerul dragostei.

Atunci.credeam in Iubire
In noi si-n Sufletul tau.
Mai facut sa cred ca esti Inger
Dar ti-ai batut joc de Sufletul meu.

Te stringeam in brate cu drag
Te slaveam in Poezii.
Dar pe zi ce trece ma respingeai
Ne stiind ca ai un Iubit.

Eu plingeam de durere in mine
Findca te Iubeam prea mult.
Tu foarte rece si pasiva
Ai plecat fara un cuvint.

Ti-am gresit si eu.recunosc
Am fost usor gelos pe tine.
Dar asa rece cum tu ai fost
Mi-ai dat banuieli.motive.

Actori intr-o piesa de teatru
Te-aplaud e gata acum.
Dulcele tau zimbet e asa acru
Bucura-te ca mai pierdut.

Nu am crezut o secunda
Ca mai putea rani.
Dar aparentele inseala
Regret ca te-am intilnit.

Si chiar daca azi nu mai suntem
Copii ce se Iubesc.
Tu mi-ai ramas in Suflet
Pastrez frumosul tau zimbet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu