Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 11 decembrie 2017

Nu mai vreau sa sufar
Autor.Gabriel Razvan Stoica
11 Decembrie.2017

Cand m-am indragostit am pus mult Suflet
Si am Iubit din toata Inima.
N-am avut teama ca se poate
Sa fiu ranit sa cunosc suferinta.

Si am apreciat Sufletul.Inima
M-am imbatat cu frumusetea.
Am crezut mult in noi
Dar apoi lacrimi au curs mult.Siroae.

Acum nu vreau sa mai cunosc amarul
Imi doresc mult sa simt Iubirea.
Si imi doresc sa am aproape
Pe cineva ce-a simtit suferinta.

Si impreuna sa fim fericiti
Sa punem Soarele pe Cer.
Mereu sa fim nedespartiti
Uniti in Suflet si Iubire etern.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu