Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 22 decembrie 2017

Pentru Suflet te-am ales
Autor.Gabriel Razvan Stoica
22 Decembrie.2017

Cand te-am vazut am zis
O Oarecare Fata.
Ce trece azi prin fata mea
M-am uitat mult si-am atmirato
Spunindu-mi.E frumoasa o Fata ca o stea.

Si mi-am vazut de drum in ziua aceia
Fara sa ma gandesc la ea.
Dar pin laurma soarta ne-a adus impreuna
Acum zimbim si ne-amintim cu drag ziua aceia.

Da la primul cuvint ma fascinat
Si mi-a umplut Inima cu Iubire.
Am inteles ca ea e Zana mea
Si mi-am dorit sa fie linga mine.

Si astazi suntem cei mai fericiti
Ne-avem unul pe celalalt.
O Scriu si o Divinizez in Poezie
E Ea Iubita mea.

Are un Suflet cald si pur
E O Minune de Femeie.
Nu am sa plec o clipa.un minut
Voi fi Viata intreaga linga tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu