Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 20 decembrie 2017

Tot ce nu-mi este mie drag
Autor.Gabriel Razvan Stoica
20 Decembrie.2017

In fiecare zi aud
Promisiuni cuvinte dulci.
Ma mingaie scurt pe moment
Dar apoi vad ca-s vorbe spuse-n vint.

Usor e sa compui o Poezie
Sa spui o vorba ce mingaie.
Sa promiti ca-i sa daruiesti
Luna si sa-mplinesti dorinte ca-n Povesti.

Vreau sa fiti sinceri cei.ce ma apreciati
Cei.ce-mi sunteti prieten si ma Iubiti.
Eu nu ma tem sa va vorbesc
Sa fiu sincer cu voi sa va respect.

Nu am de ce sa mint pe nimeni cu nimic
Ma-ndragostesc si Iubesc sincer.
Chiar daca scriu versurii.Poezii
In ele imi exprim eu tot ce simt.
Nu mint.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu