Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 1 noiembrie 2017

Miroase a tine peste tot
Autor.Gabriel Razvan Stoica
1 Noiembrie.2017

Atit de draga-mi esti Iubito
Cea mai Frumoasa Fata dintre Fete.
Iti simt lipsa cand nu esti linga mine
Miroase a tine peste tot inprejurime.

Stiu ca acum noi suntem doi amici
Iubire-ti spun findca imi placi.
Parfumul tau e-n aerul ce il respir
Miroase a tine Fata dulce.

Cum sa fac sa te am aproape
Ce nu iti place la mine.hai spune-mi?,
Mi-ai cazut rau la inimioara
Of unde esti.ca nu te am aproape?.

Mi-ai lasat parfumul tau fin
Ca sa te am aici in permanenta.
Ma simt atit de indragostit
Miroase a tine peste tot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu