Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 23 noiembrie 2017

Mi-e Inima frinta
Autor..Gabriel Razvan Stoica
23 Noiembrie.2017

Iubirea ma purtat in brate
Ma dus in Cer pina la stele.
De sus am vazut lumea cat e de frumoasa
Si ma facut sa fiu mai bun.Cu Inima curata.

Am tinut Iubirea in palme
Am alintat-o si am rasfatato.
M-am bucurat ca am gasito
Si-am vrut sa o pastrez mereu.Viata intreaga.

Dar pe cat de frumoasa a fost
Pe-atit de tare ma durut.
Cand s-a sfirsit brusc fara un cuvint
Inima mea a plins necontenit.

Mi-e frinta Inima.mi-e tare greu
Fara de tine nu sunt eu.
Pacat ca nu a fost sa fie
Tu pentru mine erai.Zana.Poezie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu