Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 22 noiembrie 2017

Decate ori
Autor.Gabriel Razvan Stoica
22 Noiembrie.2017

Decate ori te vad pe tine
Zimbesc sunt tare fericit.
Ai aprins Iubirea in mine
Si Inimii i-ai implinit un vis.

Decate ori privesc in Ochii tai
Ma pierd si imi e tare bine.
Caci tu ma ti in brate.ma Iubesti
Esti Ingerul de linga mine.

Tu nu mai tu esti alinarea mea
Dulce.senina.minunata.
Decate ori nu esti in preajma mea
Eu nu sunt Om.Ma pierd in lumea larga.

Mereu vreau sa te am aici
Sa fi amea Iubire.Zana dulce.
Sa nu pleci.Te implor ramai
Esti pentru mine o minune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu