Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 27 noiembrie 2017

Am renuntat sa lupt
Autor.Gabriel Razvan Stoica
27 Noiembrie.2017

Am pus Suflet.te-am Iubit
Mi-am dorit sa te fac fericita.
Am vazut in tine Ingerul Divin
Care merita tot ce-i mai bun pe lume.

Am crezut in tine-n noi
Petru-o clipa ma vedeam la bratul tau.
Ca alaturi linga tine
O Sa pot sa construiesc o lume fericita.

Dar asta a fost doar o dorinta amea
Nu ai vrut sa te implici
Am ramas plingand in urma ta
Acum doare rau Inima-n mine.

Nu mai lupt.am obosit
Ma doare sa stiu ca usa mi-ai inchis.
Sunt puternic am sa lupt
Sa fiu implinit si fericit.

Nu mai scriu.nu te mai sun
De ti-e dor vreodata.sa ma cauti.
Ma opresc.m-am umilit destul
Ramas bun.ramai cu bine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu