Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 25 noiembrie 2017

Imi pasa mult.dar ce folos
Autor.Gabriel Razvan Stoica
25 Noiembrie.2017

In tine vad tot universul
Soarele vesel.Cerul senin.
Mi-esti draga cum e Florilor lumina
Si crede-ma ca Te Iubesc.

M-am lipit repede te tine
Necunoscindu-te deloc.
Dar am gasit la tine in Inima
Caldura.Iubire.Tot ce e mai frumos.

Atit de mult eu mi-am dorit
Sa fi almeu Inger Divin.
Sa fi tu Zana mea din vis
Sa-ti daruiesc tot ce e mai frumos.Un paradis.

Dar tie nici nu-ti pasa cat Te Iubesc eu
Lovesti in mine cu.cuvinte dure.
Ma arunci repede ca pe un gunoi
Si vrei sa uiti ca ai ofst putin timp tu linga mine.

Nu te-am fortat nici cum sa fi cu mine
Ci doar sincer ti-am spus ce simt.
Nu stiu ce vrei.de ce ai fite
Ce iti doresti nu inteleg.

Pacat caci esti prea dulce minunata
Ca nu sti inca ce-ti doresti.
Vezi ca tot alergand dupa un Print cu beanveu acasa
Sa nu te-alegi tu cu nimic.

Gandeste bine ce-ti doresti
Nu iti sta bine sa fi rea.
Acum am inteles de ce esti astazi tu cu tine
Esti mult prea plina de Persoana ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu