Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 21 noiembrie 2017

Ai naufragiat in gindurile mele
Autor.Gabriel Razvan Stoica
21 Noiembrie.2016

Ai naufragiat în gândurile mele
Și valurile-s tot mai grele,
Îmi suflă vânturile-n vele
Și tu te pierzi în gândurile mele...

Te caut prin Valurile Marii
Astept din apa sa apari,
Precum Sirena-n zorii zilei
Si sa te string in brate,cu mine sa te iau.

Mi te-ai lipit de Inimioara
Si Sufletu-mi te striga neincetat,
Ai disparut precum luna in zori
Si mi-ai lasat un dor nebun in Inimioara.

Te las să te scufunzi în valurile mării.
Nu vrei să știi,
Ce ți se intamplă-n gândurile mele,
Te pierd în fiecare seară pe cerul plin de stele.

Te-am pus în fiecare seară mai presus...
Am toate pânzele sus,
Te aștept să le pictezi cu praf de stele,
Dar tu te pierzi în gândurile mele.

Incerc sa imi ascund durerea
Sa imi iau gindul de la tine,
Dar ori ce-as face nu mi-e bine
Daca o secunda nu ma gindesc la tine.

Asa a fost sa neintilnim
Sa te privesc pret de-o secunda,
Inima te-a ascuns in Sufletelul meu
Si nu vrea sa stea fara tine.

Dar ori ce-ar fi eu nu te mai gasesc
De si din Suflet imi doresc,
Te voi pastra in gindurile mele
Ca pe un vis frumos,un vis din stele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu