Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 24 noiembrie 2017

Te-am cautat multi ani la rand
Autor.Gabriel Razvan Stoica
24 Noiembrie.2017

Te-am cautat multi ani la rand
Si astazi te-am gasit.
In Ochii tai frumosi senini
Iubire am gasit.

Fara sa vreau s-au sa te-ntreb
Eu m-am indragostit pe loc.
Si mi-am dorit din Sufletel
Sa fim noi doi Iubiti.

In tine am gasit frumosul
Zimbet si veselie.
Inima ta curata mi-a placut
Gandirea ta senina.

Atit de mult eu mi-am dorit
Sa te am linga mine.
Dar tu ca-m rece mai respins
Tu nai vazut Iubire.

Crezind in tine foarte mult
Iubindu-te cu foc.
Vazind ca esti nepasatoare
Ma enervam pe loc.

Unde o fi Iubirea pura
Unde se-ascunde ea?,
Eu am crezut ca tu esti Zana
Ce-mi poarta dragostea.

Si-acum degeaba mai visez
Ca tu nu esti aici.
Ai sa-ntelegi cat de mult Te Iubesc
Dar va fi prea tarziu.

Nu mai crede-n Prietenii
Nu sunt asa reale.
Cea-n care crezi atat de mult
Te invidiaza foarte tare.

Vei intelege cand vei da de greu
Cum este cu Iubirea.
Nu vreau ca vreun Baiat sa-si bata joc
Sa iti raneasca Inima.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu