Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 22 noiembrie 2017

Afara-i frig
Autor.Gabriel Razvan Stoica
22 Noiembrie.2016

Afara-i frig si vintul sufla rece
Dar eu sunt fericit ca te am pe tine.
Tu-mi incalzesti Sufletul cu Iubire
Si ma rasfeti.sa-mi fie bine.

In fiecare zi in zori tu ma alinti
Si faci ca Soarele sa straluceasca.
In Suflet mi-ai sadit fericirea
Si-n Inima un pom.numit Iubirea.

Tu esti scump Inger.raza de lumina
Si mingaiere si alint.
Esti Cerul cel albastru plin de Soare
Sufletul si Inima mea din piept.

Ori cit de frig este afara
Tu faci ca mie sa imi fie cald.
Iubirea ta mereu ma alina
Tu pentru mine esti un dulce Ingeras.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu