Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 26 noiembrie 2017

Iubeste-ma asa cum sunt
Autor.Gabriel Razvan Stoica
26 Noiembrie.2017

Nu sunt un Om perfect
Nici fara de greseli.
Dar am un Suflet bun
Si-o Inima in piept.

Ti-am gresit nu cu voie
Ci din teama de-a nu te pierde.
Iubeste-ma tu Zana
Nu ma indeparta de tine.

Atit de mult as vrea
Sa-ti demonstrez prin fapte.
Toata dragostea mea
Iubirea nemasurata.

Iubeste-ma Iubire
Ramai Ingerul meu.
Caci o sa fie bine
Soare va fi mereu.

Si nu sunt doar cuvinte
Vorbe spuse-ntr-o doara.
Ci fapte implinite
Iubeste-ma tu Fata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu