Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 19 noiembrie 2017

Iubire profunda
Autor.Gabriel Razvan Stoica
19 Noiembrie.2017

Atita dragoste port in Inima
Si-atita fericire port in Suflet.
Atunci cand m-am indragostit de tine
Le-am pus in palma ta sa fie bine.

Curat cu ganduri bune si frumoase
Pe tine te-am ales la bratul meu.
Sa scriem in Inimile noastre
Iubire vesnica mereu.

Am crezut mult in noi
Visam.vazindu-te asa frumoasa.
Mi-a placut mult Sufletul tau
Tu mi-ofereai Iubire.siguranta.

Dar asta asa vedeam eu
Eram putin exagerat.
Tu imi erai doar o amica
Eu te vedeam Iubirea mea.

Eu am sa mai gasesc Fete ca tine
Si sigur una va fi linga mine.
Dar crede-ma ce spun.ca nu sunt rau
Tu sigur un Baiat ca mine nu.

Un Baiat care sa te vada Zana
Sa te Divinizeze asa ca mine
Sigur Iubirea lui nu va fi pura
Eu stiu.si-mi pare rau.tu esti o Zana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu