Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 19 noiembrie 2017

Amurg de Iubire
Autor.Gabriel Razvan Stoica
19 Noiembrie.2016

Am ales sa mergem impreuna
Pe drumul Vietii cu Soarele pe Cer.
Sa-nfruntam ploile si furtuna
Sa ne bucuram doar cu Inima.

Ne-am ales unul pe altul
Si Iubire ne-am jurat.
Ne-am promis ca Viata-ntreaga
Sa fim unul linga celalalt.

Acum norii umplu Cerul
Testul de Iubire ne incearca.
Aminteste-ti juramintul
Ca vom rezista furtunii ce-a nervoasa.

Dar nu-ti pasa.ai uitat
Fara remuscare s-au regret.
Mi-ntorci spatele nu vezi
Ca pling.findca Te Iubesc.

Inteleg ca totul s-a sfirsit
Ca n-am nici o sansa se te intorc.
Ma ascund sa nu ma vezi plingind
Iubirea noastra-i in amurg.

Imi ridic privirea catre Cer
Acolo-i Soarele ce-mi zimbeste.
Mingaiat de Florile-nflorite
Asta e sfirsitul de poveste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu