Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 13 noiembrie 2017

Lasa-ma
Autor.Gabriel Razvan Stoica
13 Noiembrie.2016

Lasa-ma sa stau linga tine
Sa-mi gasesc linistea Divina
Tu esti un Inger de lumina
Ce-mi umple Inima de fericire.

Lasa-ma sa te tin in brate
Sa te rasfat si sa te ocrotesc,
Ca nimic rau sa nu te-atinga
Tu sa zimbesti necontenit.

Lasa-ma sa-ti ascult glasul Sufletului
Sa-i simt caldura,mingaierea,
Sa ascult bataile Inimii
Ce imi aduce liniste.

Lasa-ma sa te scriiu in versuri
Sa fi amea Dulce Poezie,
Sa fi mereu pe buzele mele
Tu primul cuvint al zilei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu