Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 26 noiembrie 2017

Sa facut noapte afara
Autor.Gabriel Razvan Stoica
26 Noiembrie.2016

Sa facut noapte afara
Stelele sclipesc pe Cer,
Tu esti dulce,rapitoare
Ca un Inger stralucesti.

Parul lung ca de matase
Iti coboara usor pe umeri,
Tu esti tot mai minunata
Esti cea mai frumoasa Fata.

Iti privesc Ochii senini
Sunt albastrii rapitori,
Ma pierd in ei si timid
Iti sarut gurita ta.

Te string in bratele mele
Simt parfumul tau cel dulce,
Simt cum Inima iti bate
Si iti spun doua cuvinte.

Te Iubesc dulce Zeita
Trandafirul meu frumos,
Esti o minune de Fata
Tot ce eu am pe pamint.

Linga tine zilele-s senine
Noptile cu luna pline,
Cind ma Iubesti si m-alinti
Ma faci sa uit ca exzist.

Tu ma duci in lumea ta
O Lume curata tare,
Unde Cerul e albastru pur
Luminat mereu de Soare.

Nu stiu cum sa-ti Multumesc
Ca esti astazi linga mine,
Ca din toti Baietii
Mai ales tocmai pe mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu